OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Przemysław Suchodolski, Jakub Kraciuk, Marcin Idzik
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Tomasz Dobrogoszcz, Tomasz Fisiak, Agata Handley, Krzysztof Majer
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof W. Baran, Krszysztof Walczak
W monografii przedstawiono miejsce i rolę polityki rachunkowości oraz możliwości stosowania jej instrumentów w procesie kształtowania obrazu jednostki gospodarczej. Omówiono politykę rachunkowości w zakresie wyceny aktywów i zobowiązań, aktualizacji wartości w warunkach kryzysu gospodarczego, ochrony zasobów informatycznych, ładu korporacyjnego oraz ujawnień dotyczących zrównoważonego rozwoju. Poruszono problem podatkowego oddziaływania na politykę rachunkowości. Zaprezentowano nowe trendy w komunikowaniu polityki rachunkowości przez jednostki gospodarcze, a także wskazano na instrumenty polityki rachunkowości w kreowaniu wizerunku i zarządzaniu wrażeniem. Przedstawiono też rolę polityki rachunkowości w badaniu sprawozdania finansowego. Monografia ma charakter naukowy, jednak ze względu na przejrzysty język i liczne przykłady praktyczne może być cennym źródłem wiedzy i inspiracji nie tylko dla badaczy w obszarze rachunkowości, lecz również studentów kierunków ekonomicznych i praktyków (księgowych, biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych).
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.